Hot Oil jak Google

Nowe logo sklepów z ubraniami dla dzieci ma zmieniać się w zależności od okoliczności i świąt. Wzorem dla firmy jest logo najbardziej znanej internetowej wyszukiwarki.
Zmiana identyfikacji wizualnej marki Hot Oil to efekt dostosowania firmy do potrzeb jej młodych klientów. Wójcik Fashion, właściciel marki, na nowo zdefiniował grupę docelową i przygotował linię ubrań, która odpowiada potrzebom młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Jej uzupełnieniem ma być nowe logo z wpisanym w nie emotikonem nawiązującym do „uśmiechów” wykorzystywanych podczas pisania smsów, czy korzystania z komunikatorów internetowych. Logo ma zmieniać się w zależności od komunikowanych treści, np. na Dzień Dziecka, czy Euro 2012.
- Tego typu podejście do identyfikacji wizualnej jest nowatorskie i rzadko stosowane. Wśród wzorców, które analizowaliśmy jest m.in. logo Google, które przyjmuje różne postaci i formy przy różnych okazjach, świętach, rocznicach. W naszej branży w Polsce, a być może na świecie, jest to unikalne i pionierskie rozwiązanie. Wraz ze zmianą logo w sklepach sieci Hot Oil pojawiły się również nowe przestrzenne witryny – mówi Magdalena Staszczyk, brand manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.
Marka Hot Oil istnieje na polskim rynku od 2002 roku, zaś od 2009 jej właścicielem jest firma Wójcik Fashion, która rozwija również sieć sklepów z ubraniami dla najmłodszych Wójcik. Hot Oil to dziś 43 sklepy franczyzowe i partnerskie oraz osiem placówek prowadzonych przez Wójcik Fashion.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...