Myjnie bezdotykowe zdobywają markety

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Auto-Spa w ciągu dwóch miesięcy podpisało pięć umów franczyzowych. Jako pierwsi z usług franczyzobiorców skorzystają klienci hipermarketów Tesco w Katowicach i Chorzowie. Kolejne wybudowane zostaną w Warszawie i Bytomiu. Śląskie obiekty liczyć będą po trzy stanowiska - stołeczna inwestycja już sześć.

- Intensywne tempo budowy sieci franczyzowej możliwe jest dzięki finansowaniu, jakie zaproponowaliśmy biorcom licencji Auto-Spa. Dzięki atrakcyjnym warunkom inwestycyjnym nasi franczyzobiorcy decydują się często na zakup nie jednej, ale nawet dwóch myjni jednocześnie. Dodatkowym atutem są lokalizacje przy hipermarketach Tesco – mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

Nowe punkty będą powstawać nie tylko w pobliżu sklepów brytyjskiej sieci, bowiem firma pozyskuje też lokalizacje wokół innych centrów handlowych.
- Mamy nadzieję, że prowadzone obecnie rozmowy zaowocują w najbliższych tygodniach co najmniej jednym nowym partnerem - dodaje Decewicz.

Do końca roku pod marką Auto-Spa może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy. Wysoką dynamikę rozwoju firma planuje utrzymać dzięki środkom pozyskanym na NewConnect. Spółka zmierza pojawić się na rynku alternatywnym jeszcze w tym roku.

Pierwsza myjnia sieci Auto-Spa ruszyła w 2009 roku. Obecnie firma zarządza 17 myjniami własnymi i koncentruje się na rozbudowanie sieci franczyzowej. Koszt budowy i uruchomienia myjni bezdotykowej to, w zależności od liczby stanowisk, około 500 tys. zł.

(kb)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €