Więcej sklepów Podłogi i Drzwi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Operatorem konceptu Podłogi i Drzwi jest DDD Dobre Dla Domu. Nowa formuła sklepu adresowana jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli małych niezrzeszonych sklepów a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Jej główną zaletą jest dostęp do pełnej oferty DDD Dobre Dla Domu przy bardzo niskiej kwocie inwestycji. Koncept Podłogi i Drzwi nie wymaga bowiem zatowarowania, dlatego na uruchomienie takiego punktu wystarczy ok. 10 tys. zł.

Koncept zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.

- To rzadka na rynku formuła, która nie wymaga zatowarowania sklepu - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. - Dzięki takiej formule drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą niewielkimi nakładami finansowymi rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.

Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej). W sklep partnera inwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje). Partner powinien dysponować lokalem o powierzchni co najmniej 30 m2 (max. 90 m2).

(emka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €