Zaczęli od Warszawy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Organizatorem marki na terenie naszego kraju jest firma Tenex, posiadająca 20-letnie doświadczenie w dystrybucji profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. Kolejną gałęzią biznesu, w który firma postanowiła zainwestować, jest sieć salonów fryzjerskich pod nazwą Stile Unico. Oferują one usługi związane ze stylizacją i pielęgnacją włosów.

- Najnowsze trendy w koloryzacji to bardzo intensywne kolory, w odcieniach chłodnych brązów i intensywnych rudości. Prawdziwym hitem jest technika „Ambro Hair” polegająca na rozjaśnieniu włosów od końca w kierunku nasady. Przyszłością są koloryzacje bez amoniaku, co daje możliwość koloryzacji włosów bez uszkadzania ich struktury – prognozuje Aleksandra Skawiniak, menedżer ds. rozwoju sieci Stile Unico.

Na razie pod logo marki działa jeden salon własny w stolicy. W najbliższym czasie powstaną placówki franczyzowe – na przełomie sierpnia i września w Warszawie, we wrześniu w Gdańsku i w październiku we Wrocławiu. Warunkiem finansowym inwestycji w biznes jest posiadanie kapitału w wysokości minimum 65 tys. zł. Ponadto partner powinien dysponować lokalem, usytuowanym w miejscu o dużym nasileniu pieszym, o powierzchni 60-70 m2. Umowa franczyzowa zawierana jest na pięć lat. Opłata miesięczna zależy od lokalizacji salonu i wynosi 1-2 tys. zł.

Osoby zainteresowane franczyzą Stile Unico mogą liczyć na pomoc przed otwarciem salonu (aranżacja wnętrza, rekrutacja pracowników, przygotowanie systemu komputerowego, szkolenia dla partnera i personelu, program do obsługi salonu), jak i po otwarciu (materiały reklamowe, dostawa profesjonalnych kosmetyków, szkolenie dotyczące nowych kolekcji).

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €