Franczyza na sportowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym liczy obecnie 35 placówek – 23 sklepy własne i 12 franczyzowych. Niedawno Bergson powiększył się o dwa nowe sklepy: w Galerii Słonecznej w Radomiu oraz w bytomskiej Agorze.

-Naszym priorytetem jest rozwój sieci detalicznej, dlatego staramy się pozyskać partnerów z terenu całego kraju. Do końca tego roku zamierzamy otworzyć łącznie dziesięć sklepów – zapowiada prezes zarządu Grzegorz Tryba.- Choć ostatnie lata nie były dla branży odzieżowej łatwe, to udało nam się otworzyć kolejne sklepy i poprawić ofertę towarową, więc z optymizmem patrzymy w przyszłość.

Sklepy Bergson powstają w miejscowościach liczących więcej niż 30 tys. mieszkańców. Placówki mają od 80 do 120 m2 powierzchni i znajdują się w galeriach handlowych i centrum miast. Franczyzobiorca nie musi samodzielnie poszukiwać lokalu, może w tej materii liczyć na pomoc sieci. Partner firmy zyskuje dostęp do szerokiej oferty produktów i akcesoriów, bierze również udział w akcjach marketingowych prowadzonych przez firmę. Franczyzobiorcy przechodzą szereg szkoleń, zarówno przed przystąpieniem do sieci, jak również w trakcie współpracy.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €