Najazd kanapkowych kawiarni

Subway Cafe ostrzy sobie apetyt na Polskę.
Informacja o tym, że jeden ze światowych liderów gastronomicznej franczyzy zamierza wprowadzić na nasz rynek nową markę, pojawiła się w mediach już przed miesiącem. Dziś Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój Subwaya w Europie Środkowo-Wschodniej ujawnia, kiedy możemy spodziewać się pierwszych placówek Subway Cafe nad Wisłą.
- Już teraz intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem marki Subway Cafe na polski rynek. Pierwsze otwarcia to jednak wciąż kwestia miesięcy – mówi Martin Princ. - Nie mogę powiedzieć nic więcej, dopóki nie podpiszemy umów najmu pierwszych lokali. Osobiście oczekuję, że pierwsza placówka zostanie otwarta w 2012 roku.
Na całym świecie działa obecnie 15 kawiarni Subwaya. Do końca tego roku ma zostać otwartych 10 kolejnych.
- Naszym głównym celem jest wprowadzanie tej marki w lokalizacjach związanych z biznesem, w sąsiedztwie powierzchni biurowych. Widzimy spore zainteresowanie naszym konceptem w Europie Środkowo-Wschodniej, także w Polsce – tłumaczy Princ.
Poszerzenie tradycyjnego punktu Subway o moduł Cafe wiąże się z dodatkowym wydatkiem na poziomie 20 tys. euro. W przyszłym roku centrala planuje otworzyć przynajmniej trzy takie lokale w Europie Środkowo-Wschodniej.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej