Auto-Spa idzie na NewConnect

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ramach oferty prywatnej firma chce pozyskać środki na rozwój sieci myjni bezdotykowych. Auto-Spa planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011.
- Debiut na rynku alternatywnym umożliwi nam zdobycie środków finansowych na rozbudowę sieci - zwiększenie liczby myjni własnych oraz intensywny wzrost obiektów franczyzowych. W ten sposób planujemy w najbliższych latach utrzymać dotychczasową, wysoką dynamikę rozwoju i stać się liderem rynku myjni bezdotykowych. Jestem przekonany, że pojawienie się na rynku NewConnect wzmocni również wiarygodność i rozpoznawalność marki Auto-Spa - mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 obiektów, a kilkanaście kolejnych jest w trakcie budowy. Do końca roku może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy. W maju operator podpisał dwie umowy franczyzowe na budowę obiektów partnerskich. Firma planuje zakończenie obu inwestycji jeszcze w tym roku.

Model biznesowy Auto-Spa skupia się wokół budowy i sprzedaży gotowych myjni bezdotykowych oraz dostawy urządzeń i chemii w ramach programu franczyzowego. Myjnie Auto-Spa znajdują się również w sąsiedztwie super- i hipermarketów Tesco. Prowadzone są też rozmowy z innymi sieciami handlowymi.

- Prowadzony przez Auto-Spa model franczyzowy daje partnerom szereg korzyści: rentowny i sprawdzony koncept biznesowy, atrakcyjne lokalizacje pod myjnie, zaawansowane technologicznie rozwiązania, oraz dostęp do źródeł finansowania inwestycji w uproszczonej procedurze - dodaje Sławomir Decewicz.

(kb)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €