Doświadczenie przede wszystkim

Żeby efektywnie prowadzić biuro Credit House konieczne jest doświadczenie w branży finansowej.
Firma zajmuje się doradztwem kredytowym, a największy nacisk kładzie na kredyty hipoteczne. Pod logo Credit House Polska Doradcy Kredytowi działa 12 punktów doradczych, z czego pięć w systemie franczyzowym.
- Od naszych partnerów wymagamy przede wszystkim doświadczenia zawodowego, które stanowi gwarancję obsługi klienta na wysokim poziomie. Brak doświadczenia trudno zrekompensować udziałem w szkoleniach, dlatego większość doradców przed przystąpieniem do sieci prowadziła już swój biznes – tłumaczy Tomasz Muzyka, wiceprezes zarządu Credit House Polska. - Nie oznacza to jednak, że osoba, która dopiera zaczyna swoją przygodę z usługami doradczymi nie poradzi sobie w tym biznesie. Jednak poznanie potrzeb klientów i trendów na lokalnym rynku będzie wymagało większego zaangażowania.
Właściciel licencji zapewnia partnerom szkolenia produktowe i sprzedażowe, wsparcie merytoryczne ze strony opiekunów regionalnych, dostęp do materiałów reklamowych oraz system informatyczny. Taki system to podstawowe narzędzie pracy doradcy, bowiem zawiera aktualne oferty banków, druki, kalkulatory i porównywarki kredytowe.
Credit House poszukuje do współpracy przedsiębiorców z miast liczących minimum 40 tys. mieszkańców. Mniejsze miasta również Najbliższe otwarcie będzie miało miejsce w województwie wielkopolskim. Atrakcyjne lokalizacje dla placówki doradczej to centra miast, gdzie znajduje się większość instytucji finansowych, biur nieruchomości i deweloperów.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej