Wakacyjny biznes

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Pomysł na system franczyzowy Traveltain.pl powstał na bazie wieloletniego doświadczenia oraz obserwacji zmian zachodzących na rynku turystycznym w Polsce i na świecie. Dowodem na to, że obraliśmy właściwą drogą jest chociażby rok 2010, który zakończyliśmy prawie 50 proc. wzrostem sprzedaży - mówi Bartosz Kliś, właściciel Traveltaine.pl.

Obecnie pod logo firmy działają trzy placówki - własna, w lubelskiej Galerii Olimp, oraz dwie franczyzowe - w Lubartowie i Zamościu. Do końca lipca sieć ma powiększyć się o cztery kolejne stacjonarne biura podróży.

- Do końca tego roku chcemy otworzyć od 10 do 15 nowych placówek w całym kraju. Rozpoczęliśmy właśnie prace nad odświeżeniem marki oraz dostosowaniem jej do obecnych preferencji klientów - opowiada Kliś.

Osoby zainteresowane otwarciem własnego biura podróży działającego pod logo Traveltain.pl muszą mieć do dyspozycji co najmniej 60 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 35 tys. zł, zaś opłata miesięczna to 1 proc. od uzyskanego obrotu brutto.

Przyszły franczyzobiorca powinien mieć lokal w galerii handlowej o powierzchni co najmniej 18 m2. W ramach współpracy partnerzy Traveltain.pl otrzymują dostęp do oferty największych krajowych i zagranicznych touroperatorów. Mają również zapewniony projekt aranżacji lokalu wraz z meblami oraz elementami dekoracyjnymi i świetlnymi. Franczyzobiorca może również korzystać z portalu internetowego oraz uczestniczyć w cyklu szkoleń.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €