Franczyza triumfuje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Rok 2011, ze względu na wysokie ceny bawełny oraz paliwa, nie jest łatwy dla całej branży odzieżowej. Dodatkowym utrudnieniem jest nasilająca się konkurencja ze strony sklepów odzieżowych, które coraz częściej rozwijają segment bielizny. Sieć sklepów Triumph, chcąc zachować swoje miejsce wśród liderów branży, rozpoczyna rozwój sieci przez franczyzę.

Celem sieci nie jest posiadanie 1,5 tys. placówek, lecz sklepów franczyzowych, gdzie będą sprzedawane tylko produkty Triumph. Franczyza ma zapewnić rozwój sieci w cięższym okresie dla firmy. Mimo trudności, podwyżka cen bielizny nie jest rozważana.

Sieć sklepów Triumph należy do międzynarodowego producenta bielizny i liczy ponad tysiąc placówek na całym świecie. W Polsce marka jest w ścisłej trójce liderów w branży wraz z firmą Atlantic oraz Intimissimi. Ogółem rynek bielizny w Polsce jest szacunkowo wart kilka miliardów złotych, lecz jest bardzo rozdrobniony.

Sieć Atlantic rozwija się w naszym kraju przez franczyzę już od dawna. Firma wypracowała dwa modele współpracy: tzw. franczyzy klasycznej oraz depozytowej. Ten drugi polega na inwestycji franczyzobiorcy w lokal, natomiast towar pozostaje własnością franczyzodawcy. Pod szyldem Atlantic w Polsce działa już ponad 20 placówek na tej zasadzie, zaś we franczyzie klasycznej blisko 70.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €