Nowe cesarstwo w Warszawie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sklep, który ruszył na warszawskim Ursynowie to już szósta placówka sieci. W stolicy działają jeszcze dwa sklep, a oprócz nich placówki Żółtego Cesarza funkcjonują również w Gdyni, Grudziądzu i Krakowie.

- Cały czas prowadzimy rozmowy z kolejnymi osobami zainteresowanymi współpracą z nami i otwarciem kolejnych sklepów. Niektóre z nich są bardzo zaawansowane i mam nadzieję, że nowe sklepy franczyzowe uda nam się otworzyć jeszcze w tym roku – mówi Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci.

Żeby stworzyć własne cesarstwo trzeba dysponować kwotą ok. 50 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 8 tys. zł, zaś na fundusz marketingowy trzeba wpłacić 200 zł. Żółty Cesarz pomaga w otwarciu sklepu, zapewniając projekt i ofertę wykonania wystroju wnętrza. Inwestycja zwraca się w ciągu około roku.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €