Alior Bank ufa partnerom

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Alior Bank obsługuje klientów w 200 placówkach własnych i 120 partnerskich. W tym roku może powstać nawet 100 nowych punktów. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Łowiczu i Kościerzynie.
- Nie planujemy otwarć placówek w miejscowościach, w których działa już oddział własny. Nie mamy natomiast sztywnych wymagań dotyczących wielkości miasta, w którym przedsiębiorca chce poprowadzić biznes pod logo Alior Banku. Wychodzimy z założenia, że partner zna lokalny rynek i przemyślał swoją decyzję. Wspieramy go tam, gdzie będzie mu się opłacało prowadzenie działalności - wyjaśnia Marcin Tauber, odpowiedzialny za rozwój placówek partnerskich Alior Banku.

Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych nie jest konieczne, jednak bank preferuje partnerów, którzy mieli już styczność z usługami finansowymi. Bez względu na doświadczenie, przedsiębiorcę i jego pracowników czeka seria szkoleń tematycznych poświęconych: jakości obsługi klienta, obsłudze systemu IT oraz ofercie banku. Kwota inwestycji w przedsięwzięcie wynosi 20-25 tys. zł, bo właśnie tyle kosztuje dostosowanie lokalu do wymogów sieci. Nie ma opłaty wstępnej, miesięcznej, ani funduszu marketingowego.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €