Depilacja z zyskiem

Sieć Dermatis jest coraz bliżej otwarcia pierwszych punktów franczyzowych.
Dermatis to sieć salonów dermatologiczno-kosmetycznych działająca na rynku od listopada ubiegłego roku. W swojej ofercie ma przede wszystkim zabiegi depilacyjne wykonywane przy pomocy aparatury wykorzystującej przepływ impulsywnego światła. Do tej pory w ramach sieci powstały cztery placówek własnych. Do salonów w Przeźmierowie, Łodzi, Bydgoszczy i Poznaniu w maju dołączy nowy punkt w Katowicach, a w czerwcu zostaną otwarte trzy pierwsze placówki franczyzowe.
- Niedawno rozpoczęliśmy współpracę z marką Dermalogica, czego rezultatem jest wprowadzenie do naszych salonów gamy zabiegów na twarz, a także kosmetyków do sprzedaży detalicznej – mówi Patrycja Gawrońska z sieci Dermatis. - Aktualnie do naszej oferty wprowadzamy zabiegi oxybrazji, czyli peelingu, w którym czynnikiem złuszczającym jest strumień rozproszonych kropelek soli fizjologicznej i powietrza.
Zdaniem przedstawicieli sieci usługi kosmetyczne oparte na technologii IPL (Intense Pulsed Light - impulsywne źródło światła) zyskują coraz większą popularność.
- Nasi klienci wolą kontynuować kurację na aparaturze IPL, gdyż kuracja laserowa jest dla nich zbyt bolesna - tłumaczy Gawrońska.
Przewidywana suma inwestycji we własny franczyzowy punkt Dermatis obejmuje opłatę wstępną w wysokości 75 tys. zł oraz koszt adaptacji lokalu. Franczyzobiorca przekazuje też centrali miesięczną opłatę licencyjną w wysokości 1 tys. zł oraz opłatę marketingową w kwocie 500 zł. Do sieci można też przystąpić na zasadzie punktu patronackiego. Wówczas partner ponosi koszty związane z adaptacją lokalu, miesięczną opłatą licencyjną w wysokości 3,5 tys. zł i marketingową 500 zł. Nie wnosi opłaty wstępnej, ale każdy impuls świetlny wykorzystany przy zabiegach depilacyjnych kosztuje go 50 gr.
- Jesteśmy w stanie pomóc franczyzobiorcy w wyborze lokalizacji. Nasze punkty znajdują się w różnych rejonach, natomiast miejscowość musi liczyć przynajmniej 50 tys. mieszkańców. Lokale przystosowane pod salon powinny znajdować się w dobrym punkcie, z dobrym połączeniem komunikacyjnym. Jego metraż nie powinien być mniejszy niż 35 metrów kwadratowych. Ważne jest także, aby w lokalu była możliwość wizualizacji witryn – mówi Gawrońska.
Okres zwrotu z inwestycji we własny punkt Dermatis zależy od lokalizacji. Zazwyczaj jednak na zwrot trzeba poczekać około półtora roku, natomiast na bieżące wydatki lokal zaczyna zarabiać już w drugim lub trzecim miesiącu działalności.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej