Depilacja z zyskiem

Sieć Dermatis jest coraz bliżej otwarcia pierwszych punktów franczyzowych.
Dermatis to sieć salonów dermatologiczno-kosmetycznych działająca na rynku od listopada ubiegłego roku. W swojej ofercie ma przede wszystkim zabiegi depilacyjne wykonywane przy pomocy aparatury wykorzystującej przepływ impulsywnego światła. Do tej pory w ramach sieci powstały cztery placówek własnych. Do salonów w Przeźmierowie, Łodzi, Bydgoszczy i Poznaniu w maju dołączy nowy punkt w Katowicach, a w czerwcu zostaną otwarte trzy pierwsze placówki franczyzowe.
- Niedawno rozpoczęliśmy współpracę z marką Dermalogica, czego rezultatem jest wprowadzenie do naszych salonów gamy zabiegów na twarz, a także kosmetyków do sprzedaży detalicznej – mówi Patrycja Gawrońska z sieci Dermatis. - Aktualnie do naszej oferty wprowadzamy zabiegi oxybrazji, czyli peelingu, w którym czynnikiem złuszczającym jest strumień rozproszonych kropelek soli fizjologicznej i powietrza.
Zdaniem przedstawicieli sieci usługi kosmetyczne oparte na technologii IPL (Intense Pulsed Light - impulsywne źródło światła) zyskują coraz większą popularność.
- Nasi klienci wolą kontynuować kurację na aparaturze IPL, gdyż kuracja laserowa jest dla nich zbyt bolesna - tłumaczy Gawrońska.
Przewidywana suma inwestycji we własny franczyzowy punkt Dermatis obejmuje opłatę wstępną w wysokości 75 tys. zł oraz koszt adaptacji lokalu. Franczyzobiorca przekazuje też centrali miesięczną opłatę licencyjną w wysokości 1 tys. zł oraz opłatę marketingową w kwocie 500 zł. Do sieci można też przystąpić na zasadzie punktu patronackiego. Wówczas partner ponosi koszty związane z adaptacją lokalu, miesięczną opłatą licencyjną w wysokości 3,5 tys. zł i marketingową 500 zł. Nie wnosi opłaty wstępnej, ale każdy impuls świetlny wykorzystany przy zabiegach depilacyjnych kosztuje go 50 gr.
- Jesteśmy w stanie pomóc franczyzobiorcy w wyborze lokalizacji. Nasze punkty znajdują się w różnych rejonach, natomiast miejscowość musi liczyć przynajmniej 50 tys. mieszkańców. Lokale przystosowane pod salon powinny znajdować się w dobrym punkcie, z dobrym połączeniem komunikacyjnym. Jego metraż nie powinien być mniejszy niż 35 metrów kwadratowych. Ważne jest także, aby w lokalu była możliwość wizualizacji witryn – mówi Gawrońska.
Okres zwrotu z inwestycji we własny punkt Dermatis zależy od lokalizacji. Zazwyczaj jednak na zwrot trzeba poczekać około półtora roku, natomiast na bieżące wydatki lokal zaczyna zarabiać już w drugim lub trzecim miesiącu działalności.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...