Klient z przedszkola

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Oferta centrum językowego Abrakadabra skierowana jest dla najmłodszych klientów – w wieku 2-12 lat. Dzieci mogą uczyć się czterech języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego i hiszpańskiego. Metoda nauki została opracowana w 1997 roku i do dzisiaj zdążyła na stałe zagościć w szkołach językowych całej Europy. Na Starym Kontynencie funkcjonuje 300 placówek franczyzowych wykorzystujących metodę przypominającą proces przyswajania języka ojczystego. - W procesie nauki wykorzystujemy zdolności językowe kursantów, zdolności ruchowe, muzyczne i interpersonalne. Nasze autorskie materiały są tak skonstruowane, by słuchacze na każdych zajęciach uczyli się wykorzystując do tego celu zabawę – mówi Magdalena Karwicka-Staśkiewicz, właściciel licencji Abrakadabra w Polsce.

Pierwszy punkt Abrakadabra w Polsce powstał w 2005 roku w Zielonej Górze. Do końca minionego roku sieć liczyła już 13 franczyzobiorców. Liczba partnerów ma zostać podwojona w 2011 roku. Najbliższe otwarcie będzie miało miejsce w Świdnicy koło Wrocławia. - Preferujemy partnerów, którzy znają język obcy, a znajomość ta jest potwierdzona dyplomem lub certyfikatem. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w nauczaniu lub prowadzeniu szkoły językowej – dodaje Magdalena Karwicka-Staśkiewicz.

Na wyposażenie i przygotowanie do lekcji sali o powierzchni 20 m2 trzeba wydać 2 tys. zł. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 3,5-6,5 tys. zł i zależy od potencjału szkoły, czyli tego, ilu i jakich potencjalnych klientów może pozyskać w danej lokalizacji. Z tych samych powodów różne są opłaty miesięczne pobierane od franczyzobiorców. Pakiet franczyzowy obejmuje materiały dydaktyczne oraz pakiet administracyjny (program rozliczeniowy, wzory pism, druków i umów). Firma pracuje nad konceptem Przedszkoli Językowych Abrakadabra. Pierwszy punkt testowy funkcjonuje od ponad dwóch lat.

- Przedszkole i szkoła językowa uzupełniają się, dlatego sądzimy, że to dobry pomysł dla franczyzobiorców, którzy prowadząc jeden punkt mogą efektywnie wykorzystać lokalizację i pomoce dydaktyczne, a tym samym zminimalizować koszty działalności – mówi Magdalena Karwicka-Staśkiewicz.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €