Klient z przedszkola

Abrakadabra Centrum Języków Obcych dla Dzieci planuje otwierać przedszkola językowe.
Oferta centrum językowego Abrakadabra skierowana jest dla najmłodszych klientów – w wieku 2-12 lat. Dzieci mogą uczyć się czterech języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego i hiszpańskiego. Metoda nauki została opracowana w 1997 roku i do dzisiaj zdążyła na stałe zagościć w szkołach językowych całej Europy. Na Starym Kontynencie funkcjonuje 300 placówek franczyzowych wykorzystujących metodę przypominającą proces przyswajania języka ojczystego. - W procesie nauki wykorzystujemy zdolności językowe kursantów, zdolności ruchowe, muzyczne i interpersonalne. Nasze autorskie materiały są tak skonstruowane, by słuchacze na każdych zajęciach uczyli się wykorzystując do tego celu zabawę – mówi Magdalena Karwicka-Staśkiewicz, właściciel licencji Abrakadabra w Polsce.
Pierwszy punkt Abrakadabra w Polsce powstał w 2005 roku w Zielonej Górze. Do końca minionego roku sieć liczyła już 13 franczyzobiorców. Liczba partnerów ma zostać podwojona w 2011 roku. Najbliższe otwarcie będzie miało miejsce w Świdnicy koło Wrocławia. - Preferujemy partnerów, którzy znają język obcy, a znajomość ta jest potwierdzona dyplomem lub certyfikatem. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w nauczaniu lub prowadzeniu szkoły językowej – dodaje Magdalena Karwicka-Staśkiewicz.
Na wyposażenie i przygotowanie do lekcji sali o powierzchni 20 m2 trzeba wydać 2 tys. zł. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 3,5-6,5 tys. zł i zależy od potencjału szkoły, czyli tego, ilu i jakich potencjalnych klientów może pozyskać w danej lokalizacji. Z tych samych powodów różne są opłaty miesięczne pobierane od franczyzobiorców. Pakiet franczyzowy obejmuje materiały dydaktyczne oraz pakiet administracyjny (program rozliczeniowy, wzory pism, druków i umów). Firma pracuje nad konceptem Przedszkoli Językowych Abrakadabra. Pierwszy punkt testowy funkcjonuje od ponad dwóch lat.
- Przedszkole i szkoła językowa uzupełniają się, dlatego sądzimy, że to dobry pomysł dla franczyzobiorców, którzy prowadząc jeden punkt mogą efektywnie wykorzystać lokalizację i pomoce dydaktyczne, a tym samym zminimalizować koszty działalności – mówi Magdalena Karwicka-Staśkiewicz.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...