Office1 za dotację

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Najnowsza placówka sieci Office 1 pierwszych klientów przyjęła 23 marca 2011. Jej właścicielka, Edyta Gęsiarz, chciała przystąpić do sieci od września ubiegłego roku. Żeby zdobyć kapitał niezbędny do rozpoczęcia współpracy z Office 1 zaczęła starać się o dotacje z Unii Europejskiej. Przyszła franczyzobiorczyni pozyskała środki na otwarcie własnego biznesu, w ramach projektu pod nazwą „Moja firma – moja szansa”, realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Działania 6.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Jej wniosek, pisany z pomocą przyszłego franczyzodawcy, zajął drugie miejsce spośród 300 projektów zgłoszonych do konkursu w województwie świętokrzyskim.

- Mając kapitał w wysokości 40 tys. zł, pani Edyta mogła rozpocząć rozmowy o przystąpieniu do sieci Office1 - mówi Grażyna Marciniak, dyrektor rozwoju sieci Office 1. - Sklep jest niewielki, ale znajduje się w dobrym punkcie. Franczyzobiorczyni stawia przede wszystkim na obsługę klientów biznesowych, których w jej okolicy nie brakuje.

Asortyment sklepów jest bardzo szeroki, począwszy od artykułów piśmienniczych, poprzez urządzenia biurowe, aż po meble, czy sprzęt komputerowy.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €