Docelowo 200 partnerów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po 20 latach działania Szkoły Pamięci w sieci działa 117 punktów franczyzowych i jeden własny. Firma zajmuje się rozwojem pamięci oraz koncentracji uwagi. Jej oferta skierowana jest do dzieci i uczącej się młodzieży, a także dla osób dorosłych i pracowników firm. Dodatkowymi narzędziami wspierającymi trenerów jest e-learning, czyli kursy realizowane przez Internet.

Sieć poszukuje do współpracy partnerów z miejscowości powyżej 25 tys. mieszkańców. – Atrakcyjna lokalizacja w przypadku kursów dla dzieci to osiedla oraz miejsca w pobliżu szkół. Jeśli natomiast większość klientów stanowią dorośli, to w dużych miastach najważniejszy jest parking oraz dogodny dojazd. W większości przypadków szkolenia odbywają się w wynajmowanych salach – mówi Barbara Maniak, trener, zastępca dyrektora generalnego Szkoły Pamięci SPW.

Docelowo w Polsce ma działać 200 partnerów, w tym roku planowane jest pozyskanie 30. Franczyzobiorcy powinni posiadać wyższe wykształcenie, być osobami przedsiębiorczymi, które lubią pracować we własnym rytmie. Szczególnie ważną cechą są predyspozycje do pracy z grupą. Osoby zainteresowane współpracą z licencjodawcą muszą dysponować kwotą 5 tys. zł, która jest przeznaczona na zakup laptopa wraz z rzutnikiem oraz na szkolenie trenerskiej.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €