Promocje dla najemców

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy teraz jest dobry czas na otwieranie sklepu w centrum handlowym?
Decyzja o otwarciu sklepu w centrum handlowym jest związana nie tylko z oceną z rynku, ale przede wszystkim samego obiektu. Dlatego też, aby powiedzieć, że otwarcie zaowocuje sukcesem należy dogłębnie przeanalizować obiekt i jego klientów. Od kilku miesięcy obserwujemy dynamiczny rozwój rynku modowego, który będzie się utrzymywał. Dlatego też w tegorocznych planach Redan uwzględnia otwarcie 21 sklepów w sektorze fashion, zarówno własnych, jak i franczyzowych.

Czy zarządcy centrów handlowych próbują w jakiś sposób zachęcić najemców do dzierżawy powierzchni?
W dobrych projektach, z dobrą lokalizacją i odpowiednio dopasowanym rozmiarem do danego rynku wynajmujący nie mają większych problemów z komercjalizacją i przeważnie utrzymują stawki czynszu, a nawet je podwyższają. Z drugiej strony są również centra handlowe, które z różnych powodów mają problemy z wynajęciem powierzchni. W takich projektach można liczyć na bardzo preferencyjne warunki najmu. Często zarządcy obiektów handlowych kuszą najemców niskimi kosztami wspólnymi, szeroko zaplanowaną promocją marketingową centrum, jednak w większości przypadków zachętą jest korzystna cena wynajmu. W wielu przypadkach oferowana jest pomoc dla najemcy w adaptacji lokalu np. wykonanie witryny, instalacji czy też zabudów kartonowo-gipsowych.

Rozmawiała (awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €