Muszkieterowie podążają na południowy-wschód

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jakie są główne założenia dotyczące rozwoju Grupy Muszkieterów w 2011 roku?
Koncentrujemy się na ekspansji w południowo-wschodniej Polsce, gdzie chcemy rozwijać oba nasze koncepty biznesowe - supermarkety spożywcze Intermarche i Bricomarche z branży „dom i ogród”. Aktualnie jesteśmy na etapie poszukiwania franczyzobiorców na Mazowszu. W czerwcu organizujemy w Warszawie spotkanie dla potencjalnych partnerów, podczas którego wyjaśnimy zasady inwestycji w sklep i współpracy z Grupą Muszkieterów. Rynek południowo-wschodniej Polski ma spory potencjał. Jest tu o wiele mniej sklepów wielkopowierzchniowych, niż w innych częściach kraju. Chcemy to wykorzystać. Stawiamy na miejscowości, gdzie supermarkety są rzadkością. Myślę, że nasza strategia rozwoju spełni oczekiwania klientów i franczyzobiorców, którzy będą osiągać regularne przychody z prowadzonego wspólnie z nami biznesu.

Kto może zostać Muszkieterem?
Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto posiada środki na inwestycję w wysokości 500 tys. zł. Resztę kosztów pokrywa kredyt, na który udzielamy poręczenia w banku. Wymagamy pełnego zaangażowania w biznes. Franczyzobiorca nie może równolegle prowadzić innej firmy, bądź pracować na etacie. Współpraca z Muszkieterami musi być jego jedynym zajęciem. Jest to niezbędne, ponieważ oprócz prowadzenia własnego biznesu, dwa razy w tygodniu licencjobiorca pracuje na rzecz całej Grupy, zarządzając wybranym przez siebie działem.

Rozmawiała (mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €