Hot dog na trzech kółkach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeden z największych problemów, z jakim musi borykać się lokal gastronomiczny, to koszty wynajmu placówki. Dlatego twórcy Speedy Hot Dog wymyślili koncept, który te koszty eliminował. Pomysł na biznes to efekt wielu lat doświadczenia w branży gastronomicznej oraz obserwacji szybko rosnących cen najmu lokali.

- Postanowiłem znaleźć sposób na to, abym to ja mógł przyjść do klienta, a nie on do mnie - mówi Giancarlo Scaringella, dyrektor generalny Speedy Hot Dog. - Speedy Hot Dog, to mini restauracja na kółkach, która redukuje do minimum koszty stałe jakie musi ponieść restaurator.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Na rynku istnieje wiele pojazdów przystosowanych do sprzedaży żywności, jednak często ich duże rozmiary generują wysokie koszty eksploatacji, a ich ulokowanie nastręcza wiele trudności. Trójkołowy pojazd Ape Piaggio, zwany Speedy Car'em jest małych rozmiarów, a przewidywany koszt inwestycji to 28 tys. euro. Współpraca w pierwszym roku nie obejmuje opłat licencyjnych.

- W 2011 roku chcielibyśmy wprowadzić do naszego projektu co najmniej dziesięciu franczyzobiorców. Będą mogli oni otrzymać wyłączność na lokalizację w miastach, w których odbywać się będą Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012- informuje Giancarlo Scaringella.

Speedy Hot Dog oferuje pomoc w procesie tworzenia oraz zarządzania punktem sprzedaży zarówno przy wyborze lokalizacji, jak i w fazie rozkręcania biznesu. Od franczyzobiorców nie jest wymagane doświadczenie w branży gastronomicznej, wobec czego punkt sprzedaży może otworzyć praktycznie każdy. Speedy Hot Dog zastrzega sobie prawo do bycia jedynym dostawcą produktów dla franczyzobiorców.

Firma oferuje trzy modele współpracy: On the road, Indoor oraz Corner. Koncept On the road zakłada sprzedaż przy drogach, na parkingach i w miejscach publicznych. Do tego typu działalności niezbędne są pozwolenia, o które należy ubiegać się w urzędzie gminy. Indoor to sprzedaż hot dogów na lotniskach, dworcach kolejowych czy w centrach handlowych. Z kolei Corner przewiduje umieszczenie pojazdu wewnątrz lub przed istniejącym już punktem sprzedaży, w którym planowane jest zróżnicowanie lub poszerzenie oferty.

(boa)

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €