Wschodnie plany Wittchena

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Wittchen została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. Obecnie posiada w Polsce sieć 50 własnych punktów sprzedaży i 39 stoisk patronackich. Producent galanterii skórzanej coraz dynamiczniej rozwija się na rynkach wschodnich, gdzie rozbudowuje sieć swoich placówek partnerskich. Obecnie u naszych wschodnich sąsiadów działają 23 sklepy Wittchen - 12 placówek partnerskich w Moskwie i 11 na Ukrainie.

- W obecnej chwili koncentrujemy się głównie na poszukiwaniu franczyzobiorców na terenie Ukrainy, Rosji i Czech, gdzie poszukujemy inwestorów strategicznych. Każdy z naszych przyszłych partnerów powinien otworzyć w pierwszym roku od 3 do 5 sklepów firmowych w dużych miastach – mówi prezes zarządu Jędrzej Wittchen. - Nie ograniczamy się jednak tylko do tych krajów. Planujemy otwarcie pierwszej placówki franczyzowej w stolicy Armenii - Erewanie. Prowadzimy również rozmowy w Finlandii i Chorwacji.

Sklep franczyzowy powinien mieć powierzchnię od 60 do 80 m2. Kwota inwestycji to ok. 200 tys. USD i obejmuje wyposażenie sklepu w meble oraz zatowarowanie, na które przeznaczone zostaje ponad 60 proc. kwoty. Przystąpienie do systemu kosztuje 20 tys. USD, opłata bieżąca to 1 tys. USD od każdego sklepu, opłaty na fundusz marketingowy ustalane są indywidualnie w zależności od generowanych obrotów. Franczyzobiorca otrzymuje pakiet materiałów wizualizacyjnych spójny dla wszystkich salonów marki i dedykowany pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €