Nowe biuro co 20 dni

W takim tempie do początku roku rozwija się sieć pośrednictwa w nieruchomościach Re/Max.
Od początku roku powstały cztery nowe placówki franczyzowe Re/Max. Zmieniła się też struktura organizacyjna sieci. Do wewnętrznych regionów sieci Polska Północ i Polska Centrum dołączył oddział Re/Max Polska Południe, w ramach którego otwarte zostały biura we Wrocławiu i Krakowie. Pozostałe dwa punkty uruchomione w tym roku mieszczą się we Ciechocinku i Łodzi.
Zastój w branży nieruchomości wymusza na pośrednikach bardziej kreatywne działanie. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami jest jednak obecnie oparte przede wszystkim o rynek wtórny, dlatego też mniejsza liczba oddawanych mieszkań i słaba sprzedaż na rynku pierwotnym nie stanowi przeszkody dla pośredników.
Europejski barometr koniunktury w nieruchomościach, przygotowywany przez Re/Max Europe na podstawie danych z ponad 30 krajów europejskich wskazuje, że popyt na nieruchomości będzie stopniowo wzrastał.
- Coraz więcej osób myśli o inwestowaniu w nieruchomości jak o idealnej i obarczonej stosunkowo niskim ryzykiem szansie na pomnożenie kapitału lub jak o zabezpieczeniu emerytalnym – mówi Joanna Sójka, dyrektor regionalny Re/Max Polska Północ. - 56,4 proc. ankietowanych przez nas agentów mówi o rosnącym popycie, a tylko 16,7 proc. o spadku zainteresowania inwestorów. Jeśli przyjrzeć się grupie klientów, którzy kupują nieruchomości, pośrednicy Re/ Max zauważają, że ponad dwie trzecie kupujących jest w wieku od 35 do 50 lat. Aż 28 proc. kupujących to ludzie młodzi, pomiędzy 25 a 35 rokiem życia.
Zmienia się też świadomość konsumentów w zakresie obsługi klienta świadczonej przez specjalistów rynku nieruchomości. Oczekujemy wysokiej jakości i przystępnych cen, ale coraz bardziej liczą się też kompetencje i wiedza pośrednika.
- Profil klienta dzisiaj nie ma nic wspólnego z klientem z przeszłości. Są oni znacznie lepiej poinformowani i mają dużą wiedzę na temat trendów na rynku. Oczekują od pośrednika zapewnienia im doskonałej obsługi, która już nie opiera się tylko na pokazaniu mieszkania, ale na szerokiej wiedzy o rynku w ogóle oraz doświadczeniu zawodowym - mówi uczestniczący w badaniu agent Re/Max.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...