Domy dla każdego

O różnicach między polskim a niemieckim rynkiem nieruchomości opowiada Dietmar Krywald, członek zarządu HS-Solid Polska.
Rok temu sieć pozyskała pierwszego franczyzobiorcę w Małopolsce – spółkę Helidon. Gdzie teraz Town&Country będzie się rozwijać?
Szukamy partnerów, którzy chcą budować i sprzedawać domy Town&Country na własny rachunek. Chcielibyśmy pozyskać franczyzobiorców w większych miastach południowo-zachodniej Polski. Jesteśmy jednak otwarci na rozmowy z kandydatami z innych regionów, bo docelowo chcemy posiadać autoryzowanych partnerów we wszystkich województwach.
Czy w porównaniu do naszych zachodnich sąsiadów Polacy chętniej kupują domy?
Główną różnicą, między polskim a niemieckim rynkiem nieruchomości, jest stosunek liczby pozwoleń wydanych na budowę domów jednorodzinnych. Chociaż Niemcy mają prawie dwa razy wyższą populację, to liczba pozwoleń jest mniejsza niż w Polsce. Poza tym przeciętne niemieckie rodziny decydują się na mniejsze domy niż Polacy.
Jakie są perspektywy branży budowlanej w Polsce?
W Polsce dużo się ostatnio buduje i ta tendencja na pewno się utrzyma. Obserwujemy wzrost zainteresowania Polaków kompleksową obsługą budowy domu. Jeśli jest taka potrzeba, pomagamy w znalezieniu działki budowlanej, uzyskaniu kredytu oraz zajmujemy się przygotowaniem wniosku do pozwolenia na budowę.
rozmawiał (boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej