Zyski z dyskontów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Redan podsumował wyniki finansowe za 2010 rok. Zysk netto wyniósł 5,8 mln zł, a przychody 324 mln zł. Ponad połowę sprzedaży zrealizowano w sklepach dyskontowych Textilmarket. Także w tym segmencie wypracowana została dominująca część zysku.

- Bardzo ważną zaletą sieci Textilmarket jest utrzymanie wysokiej rentowności w trakcie szybkiego rozwoju - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu spółki Redan.

W 2010 r. firma otworzyła 45 nowych sklepów, w 2011 roku zarząd zakłada ponad 60 kolejnych otwarć.

Nieco gorzej radziły sobie rozwijane we franczyzie marki Top Secret, Troll oraz Drywash. W polskich sklepach odnotowano 6-procentowy wzrost sprzedaży, która wyniosła 138,4 mln zł. Przychody sklepów działających za granicą zwiększyły się względem 2009 roku o 68 proc. i wyniosły 11,7 mln zł.

W 2011 zarząd Grupy oczekuje wzrostu zysku do poziomu 14 mln zł i sprzedaży na poziomie ponad 416 mln zł, a w 2012 roku między 508 a 540 mln zł.

- W latach 2011-2012 będziemy kontynuować rozwój w obu naszych obszarach działalności: na rynku dyskontowym poprzez sieć Textilmarket oraz na rynku modowym wzmacniając nasze marki Top Secret, Troll i Drywash - powiedział Bogusz Kruszyński.

Redan powstał w 1995 roku. Spółka jest operatorem czterech sieci detalicznych: Troll, Top Secret, Top Secret&Friends oraz Textilmarket. W sumie pod swoimi skrzydłami Redan skupia ponad 400 placówek.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €