Format restauracji zależy od lokalu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak koncept United Chicken odnajduje się na polskim rynku gastronomicznym?
Serwowany przez nasze restauracje kurczak w chrupiącej panierce, to obok klasycznego hamburgera i pizzy, najbardziej pożądany produkt przez konsumentów w wieku 16-36 lat. Klientów przyciąga do nas krótki czas oczekiwania na realizację zamówienia oraz menu inne od tego, które jest serwowane w większości restauracji. Poza tym Polacy darzą zaufaniem restauracje sieciowe, cenione za stosowanie standardów dotyczących utrzymania porządku w lokalu, sposobu przygotowania posiłków i ich podania.

Które lokalizacje są najatrakcyjniejsze?
Uruchomione w 2010 roku restauracje wskazują na szerokie możliwości adaptacji konceptu United Chicken, począwszy od niezależnego lokalu przy głównej ulicy miasta, przed lokal foodcourt w galerii handlowej, po restaurację obsługującą klientów zmotoryzowanych typu drive in.

Jakie wsparcie otrzymują franczyzobiorcy?
Od początku współpracy zapewniamy partnerom pomoc naszych specjalistów na różnych płaszczyznach prowadzonej działalności. Wspomagamy franczyzobiorcę w procesie rekrutacji personelu, organizujemy szkolenia, wdrażamy system audytów, które mają na celu utrzymanie wysokich standardów sieci. Licencjobiorca otrzymuje także wsparcie marketingowe w postaci całorocznego planu podejmowanych działań, w tym działań promocyjnych związanych z otwarciem nowej restauracji.

rozmawiał (dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €