Teletorium testuje aparaty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jako wyspecjalizowana sieć GSM mamy dostęp do wszystkich modeli telefonów komórkowych, które będziemy sukcesywnie testować – zapowiada Agnieszka Kozieł z Teletorium. – Powiększamy także ofertę o specjalistyczne telefony charakteryzujące się niezwykłą wytrzymałością oraz odpornością na wodę i kurz. Niezniszczalne telefony znajdą zainteresowanie u osób aktywnych oczekujących przede wszystkim niezawodności w każdych warunkach.

Teletorium jest ogólnopolską siecią 73 franczyzowych stoisk z ofertą telefonów komórkowych, produktów nowej technologii, akcesoriów GSM i serwisem telefonów. Stoiska umieszczone są w centrach handlowych. Firma planuje rozwój sieci w województwach, w których nie ma jeszcze stoisk, a także tam, gdzie otwierają się nowe centra handlowe. Tylko w grudniu 2010 roku rozpoczęły działalność trzy nowe stoiska: w Raciborzu, Wałbrzychu i Opolu.

– Chcielibyśmy otworzyć punkty na Pomorzu i w województwie zachodniopomorskim. Posiadamy także gotowe do przejęcia lokalizacje m.in. w Łodzi, we Wrocławiu, w Warszawie, Brzesku, Tarnowskich Górach, a także Rybniku – wylicza Agnieszka Kozieł.

Teletorium nie posiada własnych stoisk, wszystkie jednostki należą do franczyzobiorców, którym firma oferuje wolne lokalizacje i dzierżawę mebli. Minimalna kwota, jaką partner musi przeznaczyć na zatowarowanie punktu, waha się od 35 do 40 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, natomiast bieżące opłaty ustalane są indywidualnie i zależą od lokalizacji stoiska.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €