Docierają do klienta biznesowego

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Działalność T-net związana jest z PTK Centertel, operatorem sieci telefonii komórkowej Orange. Po ośmiu latach od powstania firmy T-net zbudował sieć liczącą sześć biur handlowych oraz 32 salony, z czego 28 funkcjonuje w systemie franczyzowym.

- T-net w 2011 roku stawia na aktywny rozwój sieci sprzedaży bezpośredniej. Chcemy nawiązać współpracę z firmami, których zadaniem będzie budowa sieci konsultantów klientów biznesowych – zapowiada Artur Majerek, kierownik projektu Konsultantów Klientów Biznesowych w firmie T-net.

Zmiany zachodzące na rynku usług telekomunikacyjnych wynikają ze zmian oczekiwań klientów. Właśnie dlatego oferta firm działających w branży musi być szybko dostosowana do tych oczekiwań. W tym roku T-net planuje uruchomić trzy nowe biura – we Wrocławiu, Lublinie i Poznaniu. Koszt uruchomienia placówki wynosi 10 tys. zł. Kwotę tę trzeba przeznaczyć na rozruch biznesu. Od franczyzobiorcy nie pobiera się opłaty licencyjnej. Lokal do prowadzonej działalności powinien mieć ok. 60 m2. Właściciel licencji pomaga partnerom w zakresie rekrutacji pracowników, przy uzyskiwaniu kredytu kupieckiego oraz przeprowadza szkolenia.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €