20 miast w pięć miesięcy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Coffee News to cotygodniowa publikacja rozrywkowa, która jest dostarcza do kawiarni i restauracji. Jej celem jest przekazywanie wyłącznie pozytywnych informacji. Gazetka została wydana po raz pierwszy w 1988 roku w Kanadzie, w Polsce pojawiła się w maju 2010 roku. Dziś informacje zawarte w Coffe News można przeczytać w 20 miastach.

- Tak liczną sieć udało nam się zbudować w ciągu zaledwie pięciu miesięcy. Przewidujemy, że do końca 2011 roku uda nam się powiększyć sieć co najmniej dwukrotnie – mówi Natalia Ircha z Coffe News Polska. - Pozytywne informacje, aktualność treści, zwięzłość formy oraz przemyślany układ i kompozycja ogłoszeń sprawia, że czytelnicy coraz częściej sięgają po Coffee News i zabierają gazetkę do domu, a wydawcy prześcigają się w pomysłach na urozmaicenie swoich edycji.

W Polsce Coffe News ukazuje się w miejscowościach liczących co najmniej 60 tys. mieszkańców. Licencja i pakiet startowy to wydatek rzędu 10 tys. zł. Oprócz kosztów początkowych franczyzobiorca musi liczyć się z poniesieniem wydatków na materiały marketingowe: stojaki i foldery reklamowe. W koszty działalności oprócz opłat bieżących i kosztów prowadzenia firmy trzeba wliczyć także wydatki związane z drukiem publikacji.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €