40 lat minęło

W kwietniu Starbucks będzie obchodził kolejne urodziny. Z tej okazji sieć chce wprowadzić liczne modernizacje nawiązujące do historii marki.
- Od czasu powstania pierwszego sklepu Starbucks Coffee, Tea and Spice na Pike Place Market w Seattle w 1971 roku Starbucks stale się rozwija, aby w jeszcze większym stopniu zaspokajać potrzeby swoich klientów - mówi Agnieszka Kozłowska, Starbucks brand manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej - W związku ze swoimi czterdziestymi urodzinami firma planuje dalszy rozwój, w tym również ekspansję w branży spożywczej, jednakże w chwili obecnej na rynku polskim chcemy skoncentrować się przede wszystkim na otwarciach kolejnych kawiarni.
Kolejną ważną i widoczną zmianą będzie nowe logo firmy. Pod obecnym znakiem firmowym sieć funkcjonuje od 1992 roku. Z logotypu usunięty zostanie napis „Starbucks Coffee”, ponieważ oprócz kawy, firma zaoferuje swoim klientom również innego rodzaju produkty spożywcze, m.in. nową linię herbat liściastych. Proces zmiany logotypów rozpocznie się na początku marca bieżącego roku.
- W najbliższym czasie planujemy rozwój sieci kawiarni w dużych miastach, zarówno na nowych rynkach, jak i w tych miastach, w których marka jest już obecna - tłumaczy Agnieszka Kozłowska - Na wiosnę otworzymy naszą pierwszą kawiarnię w Gdańsku.
Obecnie Starbucks posiada w Polsce dziewięć kawiarni - pięć w Warszawie, dwie we Wrocławiu, jedną w Poznaniu oraz jedną w Krakowie. Jednak to tylko niewielki ułamek kawiarni Starbucks, których na świecie jest ponad 15 tys. i liczba ta ciągle rośnie. W ciągu najbliższego półrocza sieć planuje wkroczyć na rynek indyjski. Pierwsza kawiarnia zostanie otwarta w Bombaju. Kawy Starbucks można się będzie napić także w każdym z blisko 80 luksusowych hoteli międzynarodowej spółki Tata.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej