Intermarché zalicza Mogilno i Rawę Mazowiecką

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwarte 20 stycznia sklepy powiększyły sieć Intermarché do 161 placówek. Punkty w Mogilnie (woj. kujawsko-pomorskie) i Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie) to krok w kierunku tworzenia mapy kompleksów handlowych zwanych przez operatora sieci Rynkami Muszkieterów. Takie lokalizacje zakładają sąsiedztwo spożywczych Intermarché, budowlanych Bricomarché oraz stacji paliw zarządzanych przez Grupę Muszkieterów.

- Sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano inny niż dotychczas układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku – mówi Eliza Orepiuk z Grupy Muszkieterów. - Uruchomiono również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Intermarché w Mogilnie liczy 957 m2 powierzchni sklepowej, a punkt w Rawie – 1201 m2. Każdy ze sklepów zatrudnił ok. 50 osób. Punkty sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Grupa Muszkieterów przy wyborze lokalizacji kolejnych punktów współpracuje z lokalnym samorządem.

- Naszym kluczowym zadaniem na najbliższe lata jest szybki rozwój. W tym roku chcemy otworzyć około 30 nowych Intermarché – mówi Janusz Jasińki, prezes Intermarché.

Według raportu firmy PMR rynek artykułów spożywczych ma przed sobą okres intensywnego wzrostu. W ciągu trzech najbliższych lat może urosnąć nawet do 280 mld zł. W ubiegłym roku wzrost rynku FMCG (dóbr szybko zbywalnych) wyniósł 3 proc., a jego wartość – 240 mld zł.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €