Gruby Benek w nowej odsłonie

W tym roku właściciele firmy planują uruchomić kolejny koncept gastronomiczny.
Pierwszy lokal Grubego Benka powstał w Łodzi. Do tej pory otwarto trzy restauracje własne oraz 56 franczyzowych. Firma zakłada dalszy dynamiczny rozwój. – Rozbudowujemy naszą sieć franczyzową oraz uruchamiamy własne lokale. W tym roku zamierzamy otworzyć 12-15 nowych punktów. Mamy też w przygotowaniu drugi koncept gastronomiczny, który chcemy wprowadzić na rynek w tym roku, przy bardziej sprzyjających dla branży warunkach gospodarczych – mówi Grzegorz Rzeźniczak, dyrektor handlowy spółki GB, operatora sieci Gruby Benek. Wszystkie lokale uruchomione w ubiegłym roku zyskały unowocześniony wizerunek. Starsze zostaną poddane liftingowi wewnętrznemu i zewnętrznemu w niedalekiej przyszłości.
Średni koszt inwestycji w pizzerię Gruby Benek mieści się w przedziale 60-90 tys. zł. Wydatki na remont lokalu zależą od jego wielkości i stanu technicznego, średnio jest to ok. 40 tys. zł. Opłata wstępna to 5 tys. zł netto, natomiast opłata bieżąca wynosi od 500 do 1,2 tys. zł. W tej ostatniej jest już wliczona opłata marketingowa, która wynosi 200 zł. Zwrot inwestycji, według zapewnień przedstawicieli sieci, następuje maksymalnie po 24 miesiącach.
Potencjalny franczyzobiorca powinien posiadać odpowiedni kapitał, uwzględniający nie tylko adaptację i wyposażenie lokalu, lecz także jego zatowarowanie oraz koszty reklamowe ponoszone w trakcie funkcjonowania placówki.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej