Zarobić na błyskotkach

Sklepy z biżuterią odnotowują wzrost sprzedaży w okresach poprzedzających święta, kiedy wręczamy sobie upominki, m.in. przed Walentynkami.
Inną okazją do zakupu biżuterii są święta Bożego Narodzenia lub popularne imieniny. Dodatkowo jeśli sklep znajduje się w miejscowości turystycznej, na klientów można liczyć przez całe lato. W branży działa kilka sieci franczyzowych: Oliver Weber, Yes Sklepy Jubilerskie, Ada Plus i Zielony Kot.
- Preferowane lokalizacje to galerie handlowe i centra miast. Sklep w dobrym punkcie gwarantuje stały poziom sprzedaży, dzięki czemu unika się zjawiska sezonowości - mówi Hanna Rochacka, właścicielka firmy Zielony Kot.
Koszt uruchomienia franczyzowego sklepu z logo Zielony Kot wynosi ok. 190 tys. zł. z czego 60 tys. zł to wydatki poniesione na zaadaptowanie lokalu, a 12 tys. zł jednorazowa opłata licencyjna. Inwestycja w sklep marki Yes kształtuje się na poziomie ok. 350 tys. zł. w zależności od wymagań centrum handlowego w zakresie adaptacji lokalu. Przystąpienie do sieci to 15 tys. zł. W przypadku Ady Plus i Olivera Webera koszt jaki poniesie franczyzobiorca zależy od tego, czy biżuteria producenta będzie sprzedawana w sklepie multibrandowym, czy w placówce dedykowanej wyłącznie jednej marce.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej