Kolporter rozbudowuje grupę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Puls Biznesu”, ze struktur Kolportera, drugiego co do wielkości dystrybutora prasy w Polsce, wyodrębniono firmę Kolporter Info, która zajmie się usługami informatycznymi, m.in. budową sieci komputerowych oraz tworzeniem oprogramowania dla branży handlowej.

Kolporter Info nie będzie ostatnim ogniwem w grupie dystrybutora.
- Na początku przyszłego roku powstanie spółka Kolporter Logistyka, która skieruje swoje usługi do klientów zainteresowanych usługami spedycyjnymi i logistycznymi – twierdzi Maciej Topolski z Kolportera.

Oprócz powiększenia grupy, firma planuje rozwój sieci saloników. Obecnie w jej sieci funkcjonuje 200 placówek, a do 2006 r. ma już być 3 tys. sklepów. Zdaniem zarządu „Kolporter” posiada 30 proc. udział w rynku dystrybucji prasy w Polsce.

Więcej: 22 listopada 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €