RuckZuck zapowiada otwarcia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Większość salonów uruchomionych w 2010 roku działa w Polsce, pięć z nich zlokalizowana jest za granicą. Aktualnie w naszym kraju funkcjonuje 120 placówek. Sieć obecna jest również w Niemczech, Czechach, Rumuni, na Węgrzech i Litwie. Firma zapowiada kolejne otwarcia - w 2011 roku RuckZuck chce powiększyć swoją sieć o 30 nowych punktów sprzedaży.

Osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy z firmą RuckZuck powinny posiadać doświadczenie w handlu artykułami wyposażenia wnętrz oraz zapewnić dobrą lokalizację do prowadzenia biznesu. Od franczyzobiorcy oczekuje się zorganizowania niezbędnego wyposażenia sklepu (kasa fiskalna, komputer, drukarka), zapewnienia usługi transportu do klienta oraz znalezienia ekipy montażystów. RuckZuck zapewnia partnerom wsparcie marketingowe, pomoc w przystosowaniu budynku do standardów sieci i pakiet startowy, w ramach którego znajdują się m.in.: odzież firmowa dla pracowników, ulotki, wizytówki oraz elementy ekspozycji.

- W ciągu ostatnich 12 miesięcy w salonach RuckZuck sprzedano blisko 2,5 mln m2 podłogi i 80 tys. skrzydeł drzwiowych. Tak duże zainteresowanie podłogami i drzwiami wewnętrznymi to znak, że Polacy chętnie zmieniają wystrój swoich mieszkań, bawią się designem i eksperymentują z nowymi formami – mówi Krzysztof Bedra, manager odpowiedzialny za ekspansję sieci RuckZuck w Polsce.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €