Zmiany w A.Blikle

Czy nowy prezes rodzinnej firmy postawi na rewolucję?
Następcą Andrzeja Blikle, 72-letniego prezesa sieci cukierni zostanie jego syn – Łukasz Blikle. Dotychczasowy prezes zasiądzie na stanowisku szefa rady nadzorczej. Roszady na najwyższych stanowiskach w firmie mają raczej charakter zmiany pokoleniowej, niż zmiany strategii rozwoju.
Nowy menedżer chciałby, żeby firma pojawiła się na rynkach zagranicznych. Firma chce również zwiększyć sprzedaż w pozostałych kanałach dystrybucji. W tym celu firma A.Blikle rozpoczęła współpracę z delikatesami Bomi, gdzie do sprzedaży trafiły takie markowe produkty jak tabliczki czekolady, marcepan i praliny czekoladowe. Pilotażowy program prowadzony jest w wybranych sklepach Bomi. W zależności od tego, jak nowy asortyment zostanie przyjęty przez klientów, wyroby A.Blikle będą mogły w niedalekiej przyszłości trafić do większej liczby punktów handlowych. - W planach są kolejne grupy produktów premium, z którymi chcemy wejść na rynek w 2011 roku - dodaje Andrzej Blikle.
Nie jest nowością, że producenci słodyczy rozwijają kilka kanałów sprzedaży - oprócz lokali z własnym logo, wchodzą również do innych sklepów sieciowych. Lody marki Grycan, oprócz lodziarni, dostępne są również w sieciowych sklepach spożywczych i supermarketach. Inaczej postąpiła firma Wawel, która zaczynała jako producenta słodyczy, a dzisiaj prowadzi kilka pijalni czekolady. Wawel liczył, że rozpoznawalność marki działającej na rynku od ponad stu lat przełoży się na liczbę klientów odwiedzających firmowe pijalnie czekolady.
Pod logo A.Blikle działają dziś 24 kawiarnie i cukiernie, część z nich należy do franczyzobiorców. Franczyza ma nadal stanowić narzędzie rozwoju sieci, dzięki któremu wyroby A.Blikle będzie dostępne większej liczbie klientów. Decydującą rolę w sprzedaży w dalszym ciągu będą odgrywać lokale zarządzane w ramach sieci.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej