Rośnie rynek nieruchomości

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po 16 latach działalności Emmerson może się pochwalić 16 punktami własnymi, z czego ostatnie otwarcie miało miejsce w Płocku. Rozwój firmy poprzez franczyzę pozwoli na powstanie większej liczby biur. Do końca 2011 roku ma działać 30 placówek prowadzonych przez partnerów. Pierwszą z nich jest lokal, który znajduje się w Białymstoku.

- Oferta produktowa Emmersona opiera się na siedmiu segmentach rynku, są nimi: nowe nieruchomości mieszkaniowe (rynek pierwotny), nieruchomości mieszkaniowe (rynek wtórny), nieruchomości komercyjne, zarządzanie nieruchomościami, wyceny i analizy, doradztwo finansowe i inwestowanie w nieruchomości. Franczyzodawca poszukuje partnerów głównie w miastach wojewódzkich, również według dawnego podziału administracyjnego kraju, kiedy było ich 49 - mówi Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson.

Koszt inwestycji w biuro franczyzowe wynosi ok. 50 tys. zł. W skład tej kwoty wchodzi opłata licencyjna (20 tys. zł), zakup wyposażenia lokalu oraz elementów identyfikacji wizualnej. Opłata miesięczna zależy od liczby pracowników partnera i wynosi 600 zł od osoby, jednak nie mniej niż 1,8 tys. zł. Wpłata na fundusz marketingowe to 300 zł miesięcznie.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €