Rośnie rynek nieruchomości

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po 16 latach działalności Emmerson może się pochwalić 16 punktami własnymi, z czego ostatnie otwarcie miało miejsce w Płocku. Rozwój firmy poprzez franczyzę pozwoli na powstanie większej liczby biur. Do końca 2011 roku ma działać 30 placówek prowadzonych przez partnerów. Pierwszą z nich jest lokal, który znajduje się w Białymstoku.

- Oferta produktowa Emmersona opiera się na siedmiu segmentach rynku, są nimi: nowe nieruchomości mieszkaniowe (rynek pierwotny), nieruchomości mieszkaniowe (rynek wtórny), nieruchomości komercyjne, zarządzanie nieruchomościami, wyceny i analizy, doradztwo finansowe i inwestowanie w nieruchomości. Franczyzodawca poszukuje partnerów głównie w miastach wojewódzkich, również według dawnego podziału administracyjnego kraju, kiedy było ich 49 - mówi Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson.

Koszt inwestycji w biuro franczyzowe wynosi ok. 50 tys. zł. W skład tej kwoty wchodzi opłata licencyjna (20 tys. zł), zakup wyposażenia lokalu oraz elementów identyfikacji wizualnej. Opłata miesięczna zależy od liczby pracowników partnera i wynosi 600 zł od osoby, jednak nie mniej niż 1,8 tys. zł. Wpłata na fundusz marketingowe to 300 zł miesięcznie.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €