Zadanie wykonane

O zrealizowanych planach oraz celach na najbliższy rok opowiada Mariusz Hernik, Dyrektor Departamentu Sieci Placówek Agencyjnych Axa Polska.
Czy ubiegłoroczny projekt budowy punktów agencyjnych wystartował pomyślnie?
Nasze założenia na rok 2010 przewidywały utworzenie 20 nowych placówek. Cel zrealizowaliśmy prawie w 100 procentach, gdyż podpisaliśmy 19 umów. Pierwsze franczyzowe placówki działają m.in. w Warszawie, Krakowie, Zamościu i w Puławach. Budowanie sieci punktów franczyzowych staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem w branży ubezpieczeniowej.
Spowolnienie gospodarcze spowodowane kryzysem na pewno było dla nas nowym wyzwaniem, z którym musieliśmy się zmierzyć. Korzystne dla nas było to, że nasz właściciel wyszedł obronną ręką z kryzysu, bez wsparcia rządowego.
W ubiegłym roku Axa została uznana za silną markę, czego dowodem jest nagroda Superbrands Polska. Przewidujemy, że nadchodzący rok będzie lepszym dla branży ubezpieczeniowej niż ubiegły.
Jakie nadzieje odnośnie budowania pozycji marki wiążecie z nowym rokiem?
Naszym celem w 2011 roku jest wzmacnianie Axa jako eksperta w kategorii ubezpieczeń, inwestycji oraz rozwiązań emerytalnych. Chcemy być kojarzeni z profesjonalnym i indywidualnym podejściem do klienta.
Strategia firmy zakłada, że na koniec 2015 roku będziemy mieć w Polsce 300 oddziałów działających pod szyldem Axa prowadzonych przez franczyzobiorców. Kolejne placówki chcemy otwierać nie tylko w wielkich miastach, ale także w mniejszych miastach powiatowych, o dużym potencjale rozwojowym.
Rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej