Bon Apetito we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Restauracje serwujące jedzenie na wagę są jeszcze mało popularne na polskim rynku, jednakże można zauważyć rozwój tej formy sprzedaży oraz duże zainteresowanie klientów – mówi Monika Richter-Negro, dyrektor ds. marketingu firmy. W Bon Apetito klienci komponują posiłek, wybierając i nakładając sobie wybrane potrawy na talerz. Całość menu dostępna jest w stałej cenie za każde 100 g posiłku.

Pierwsza własna restauracja Bon Apetito została otwarta w marcu zeszłego roku w Opolu, później dołączyła do niej restauracja w Tychach, a w połowie grudnia uruchomiona została kolejna, na Krupówkach w Zakopanem. Pierwszy punkt franczyzowy powstał kilka miesięcy temu w Rybniku.

Koszty inwestycji kształtują się od 2,5 tys. zł do 4,5 tys. zł za m2. Wstępna opłata licencyjna wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata bieżąca to 10 proc., z czego 3 proc. przeznaczone jest na działania marketingowe, 1 proc. na utrzymanie systemu IT i 1 proc. na logistykę i zarządzanie.

Przedstawiciele firmy zapowiadają też wdrożenie nowego brandu, będącego uzupełnieniem oferty Bon Apetito.

(mip)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €