W Redanie czas na zmiany
Zarząd Grupy Redan został rozszerzony o nowe stanowisko wiceprezesa zarządu. Spółka może się także pochwalić nową witryną.
Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i dyskontowej sieci Textilmarket. Spółka powstała w 1995 roku i funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Swoją produkcję zleca fabrykom m.in. w Chinach, Korei i Bangladeszu. W Polsce grupa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób i prowadzi prawie 400 sklepów.
Dotychczas Zarząd Grupy Kapitałowej Redan składał się z dwóch osób. Decyzja o jego rozszerzeniu wynika z faktu dynamicznego rozwoju grupy i ma na celu klarowny podział kompetencji. Z nowego stanowiska będzie rozporządzał Michał Kałużyński. Będzie on odpowiedzialny za tworzenie produktu i zarządzanie markami, marketing oraz zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Nowo mianowany doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. z Varner Polska oraz Young Fashion. Z Grupą Redan związany jest od 2005, gdzie dotąd sprawował funkcję dyrektora ds. sprzedaży Top Secret oraz Troll.
Redan zmienił także swoją korporacyjną witrynę internetową. Celem wprowadzonych zmian było uczynienie strony bardziej nowoczesną, przejrzystą i ułatwiającą dostęp do informacji. Jej zawartość oraz treść została także lepiej dostosowana do potrzeb poszczególnych odbiorców tego serwisu. Istotną zmianą jest wprowadzenie newslettera, dzięki czemu zainteresowani będą otrzymywać informacje o działalności Grupy Redan na bieżąco.
- Jest dla nas ważne, aby inwestorzy, analitycy, dziennikarze i nasi partnerzy biznesowi mogli łatwo i na bieżąco otrzymywać pełne informacje o wynikach Grupy Redan - mówi Piotr Kulawiński Prezes Zarządu Grupy Redan - Zmiana strony korporacyjnej oraz wprowadzenie newslettera są elementami realizacji tego celu. Dzięki udoskonaleniu grafiki i aktualizacji zawartości strona zyskała nowoczesny i prosty w obsłudze interface, pozwalający użytkownikom serwisu szybciej znaleźć interesujące ich informacje.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


