Kawa z Bostonu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza Boston Cafe została otwarta sześć lat temu w Łodzi. Pomysł stworzenia kawiarni powstał podczas podróży do USA i Włoch, gdzie Marta Samoraj właścicielka firmy, widziała kawiarnie tętniące własnym życiem, w których spotykali się ludzie, aby omówić swoje bieżące wypijając przy tym moce espresso. Zafascynował ją klimat panujący w tamtych lokalach i postanowiła otworzyć własny. W tym roku firma rozpoczęła poszukiwania pierwszych franczyzobiorców.

- Nazwa naszej kawiarni ma bardzo ciekawą genezę, bo wywodzi się od psa - mówi Piotr Kłosiński, menedżer Boston Cafe. - Właścicielka kawiarni, Marta Samoraj, kilka miesięcy mieszkała w Bostonie i była zauroczona tym miejscem. Po powrocie z USA znalazła porzuconego psa i postanowiła go nazwać na pamiątkę miejsca, z którym wiążą się tak miłe wspomnienia. Boston okazał się dobrym przyjacielem i właśnie na jego cześć nazwała swoją kawiarnie Boston Cafe. Ta historia wyjaśnia również dlaczego w logo naszej firmy jest kobieta idąca z psem - dodaje Kłosiński.

Boston Cafe poszukuje partnerów w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców. Koszty inwestycji wahają się od 100 tys. zł do nawet 300 tys. zł, a ich wysokość uzależniona jest od stanu lokalu i jego położenia. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 25 tys. zł, opłata bieżąca to 3 proc. obrotu netto i rozliczana jest w zależności od ustaleń co miesiąc bądź co kwartał. Firma zapewnia kompleksowe szkolenie pracowników i menadżerów lokali partnerów. Franczyzobiorca zgłębia tajniki wiedzy i parzenia kawy, firma zapewnia również szkolenie manualne baristów oraz kursy przygotowujące kadrę menadżerską do pełnienia obowiązków.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €