Ruszają na podbój kraju

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pizzeria Gaga Trattoria gości na rynku warszawskim od 1993 roku, jednak we franczyzie działa zaledwie od kilku miesięcy. W krótkim czasie firmie udało otworzyć cztery placówki partnerskie, a już niebawem nastąpi otwarcie kolejnej restauracji, tym razem na warszawskich Bielanach. Po zdobyciu stolicy, czyli otwarciu restauracji Gaga Trattoria w każdej dzielnicy miasta, sieć planuje w przyszłym roku ekspansję na resztę kraju. Partnerzy będą mogli skorzystać z nowego konceptu, który firma właśnie przyszykowała.

- Po ostatnich targach Franczyza 2010 otrzymaliśmy dużo pytań o możliwość prowadzenia np. samej pizzerii – mówi Anna Maria Wojciechowska-Majorek, założycielka Gaga Franchising. - Postanowiliśmy stworzyć moduł "Pizzeria Gaga", gdzie w menu będą głównie pizze, ale pojawią się także wybrane sałatki oraz desery. Lokal może mieć zaledwie 50 - 60 m2 dzięki czemu wysokość inwestycji będzie znacznie mniejsza.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Mniejsza, to znaczy zaczynająca się od kwoty 80 tys. zł przy opłacie miesięcznej 1,2 tys. zł. Pizzeria Gaga będzie nastawiona na dostawy do domów i firm, zgodnie z maksymą firmy: "Nasze jedzenie, Wasze miejsce, nie ma problemu”. Wystrój nowych lokali będzie nawiązywał do klasycznej restauracji Gaga Trattoria.

- Koncepcja restauracji Trattorii dobrze spełnia swoją rolę, ponieważ jesteśmy w stanie zaoferować bogate menu dla szerokiego grona odbiorców – tłumaczy Adam Ryszczuk, prowadzący restaurację Gaga Trattoria na warszawskiej Białołęce – Pizza przygotowywana na miejscu, na oczach gości, podnosi atrakcyjność lokalu i zaufanie do naszych potraw. Proces przygotowywania pizzy cieszy się tez dużym zainteresowaniem zwłaszcza ze strony dzieci.

Dzięki temu zainteresowaniu pizzeria w przyszłym roku rusza z nowym projektem dla najmłodszych. Restauracja chce uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach gości, świętując razem z nimi podczas organizowanych przez banquet managers przyjęć okolicznościowych.

- W świadomości naszych klientów funkcjonujemy jako restauracja przyjazna rodzinie. W naszych trattoriach zawsze jest szafa z zabawkami oraz kącik dla dzieci, ale postanowiliśmy jeszcze więcej robić dla naszych najmłodszych gości – dodaje Anna Maria Wojciechowska-Majorek. - Dlatego w przyszłym roku ruszamy z nowym projektem dla dzieci "Warsztaty małego Pizzera".

(boa)

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €