Oponix.pl ucieka z New Connect

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma, która już niedługo zmieni nazwę na Motoricus.com planuje przenieść się na główny rynek giełdowy i znacznie poszerzyć zakres swojej działalności. W polu zainteresowań Oponix.pl są przejęcia mniejszych podmiotów z branży, ale także strategiczna współpraca z dużym zagranicznym graczem, z którym przedsiębiorstwo nawiązało kontakt.

Pierwsze trzy kwartały 2010 przyniosły firmie 0,7 mln zł straty przy 14 mln zł przychodów. Ostatni kwartał może jednak znacznie poprawić wyniki spółki – we wrześniu obroty przekroczyły 9 mln zł, a w październiku wyniosły ponad 10 mln zł.

Oponix.pl prowadzi sprzedaż opon i felg samochodowych poprzez portale Oponix.pl i Motoricus.com. Rozwija też franczyzową sieć obsługi pojazdów Motoricus. Na razie współpracuje z sześcioma partnerskimi serwisami. Do końca 2013 ma być ich 50. Ostatnia umowa franczyzowa została podpisana 2 grudnia ze stacją obsługi samochodów zlokalizowaną na warszawskiej Pradze.

Oponix.pl kontroluje też oponiarską spółkę Aaltonen, a oprócz biznesu motoryzacyjnego posiada agencję marketingowo-internetową HBZ oraz przejętą niedawno firmę poligraficzną Grist 99.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €