Sprzedaż na przekór dekoniunkturze

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, zarząd LPP (projektanta i dystrybutora odzieży) szacuje, że w 2001 r. przychody ze sprzedaży spółki sięgną 170 mln zł, a w 2002 r. 200 mln zł.

W pierwszych dziesięciu miesiącach tego roku spółka wypracowała 8 mln zł zysku, przy 125 mln zł przychodów. Bardzo dobrze prezentuje się również zysk operacyjny, który sięgnął blisko 13,3 mln zł.

Firma skutecznie broni się przed spowolnieniem gospodarczym i dekoniunkturą na giełdzie.
- Nie dostrzegamy żadnych oznak spadku sprzedaży, wręcz przeciwnie. Dzięki uruchomieniu kolejnych salonów sprzedaży, wzrasta rozpoznawalność naszej marki, a co za tym idzie rośnie sprzedaż w punktach – deklaruje Dariusz Pachla, członek zarządu LPP.

Przed debiutem na giełdzie (w maju br.) LPP dysponowało 3 tys. mkw. powierzchni sklepowych, obecnie jest to dwukrotnie więcej. W 2002 r. spółka planuje uruchomienie kolejnych 8 tys. mkw. powierzchni.

Więcej: Prawo i Gospodarka, 13 listopad 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €