Da Grasso Express wchodzi we franczyzę

Pierwsza placówka w tym formacie została otwarta w Środzie Śląskiej.
W odróżnieniu od pozostałych konceptów Da Grasso (premium, basic i restauracji), lokale Express realizują wyłącznie zamówienia poprzez dowóz i na wynos. Pierwszy franczyzowy punkt w tym formacie powstał pod koniec listopada w Środzie Śląskiej.
Format Da Grasso Express w myśl menedżerów sieci będzie rozwijany w miastach poniżej 20 tys. mieszkańców, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i niewielkich galeriach handlowych. Dzięki temu franczyzobiorcy systemu mogą liczyć na niższe koszty otwarcia lokalu. Inwestycja będzie realizowana na mniejszej powierzchni, gdyż placówka nie wymaga przygotowania sali konsumpcyjnej. To nie tylko ograniczy koszty wynajmu, ale i pozwoli zaoszczędzić na kosztach przystosowania lokalu pod względem norm sanepidu, a także na czasie potrzebnym na dopełnienie formalnych procedur.
- Koncepcja Da Grasso Express pozwoli zwiększyć zasięg naszej sieci, która jest już obecna w blisko 150 miastach. To także szansa dla nowych franczyzobiorców, aby otworzyć lokal niższym kosztem niż tradycyjną pizzerię lub restaurację. Natomiast klienci zyskają to, co dla nich najważniejsze – ekspresową obsługę oraz jakość gwarantowaną przez Da Grasso – mówi Karolina Rozwandowicz, prezes Da Grasso.
Koszt inwestycji we własny biznes pod znakiem Da Grasso Express powinien zamknąć się w kwocie 100 - 120 tys. zł. Franczyzobiorca musi też dysponować lokalem o powierzchni 60-80 m2.
W ramach sieci działa obecnie 14 restauracji, 199 pizzerii oraz 3 lokale Da Grasso Express. W ciągu minionych dwóch miesięcy marka poszerzyła swój zasięg o takie lokalizacje, jak Łódź Retkinia, Leżajsk, Piotrków Trybunalski i warszawskie Bemowo. Niebawem nowe punkty Da Grasso zagoszczą w Myślenicach, Łomiankach oraz Gdańsku.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej