Francuskie śpioszki
Francuska firma odzieży dziecięcej DPAM szykuje się do otwarcia pierwszych sklepów w Polsce.
Po okresie depresji urodzeniowej w 2003 roku, w kolejnych latach nastąpił prawdziwy baby boom. Demografowie po raz pierwszy od kilku lat zanotowali dodatni przyrost naturalny. Nie jest to tylko efekt wejścia w dorosłe życie fali wyżu demograficznego z lat 80, lecz także lepszej sytuacji materialnej młodych par. Co za tym idzie wzrastają wydatki, bo rodzice nie szczędzą na swoje pociechy pieniędzy, a branża dziecięca zaciera ręce.
Na Polskim rynku niebawem zadebiutuje firma Du Pareil au même. Nazwa nie ma polskiego tłumaczenia, więc będzie się charakteryzowała skrótem DPAM. Firma z dwudziestoczteroletnią tradycją ma swoje sklepy w sześciu krajach, a w pozostałych 22 działa na zasadzie franczyzy. DPAM posiada trzy linie produktowe: dla niemowląt, dla dzieci oraz obuwie. Wiodącą serią produktów firmy są piżamy dziecięce. Na naszym rynku zadebiutują wiosną.
- Siec DPAM wchodzi na rynek Polski przy udziale naszej firmy jako masterfranczyzobiorcy - mówi Jakub Dębowski, z firmy Service-fashion - Plan rozwoju w Polsce zakłada 35 salonów na zasadach franczyzy do roku 2015. Obecnie marka jest słabo znana w Europie Środkowo - Wschodniej, ale ze względu na słynny w Polsce baby boom sytuacja ma się zmienić.
Potencjalny partner biznesowy powinien dysponować prawem do lokalu o powierzchni min 100 m2, w dobrym miejscu handlowym, w miejscowość powyżej 40 tys. mieszkańców. Koszty remontu lokalu w stanie surowym to około 25 tys. zł, zaś kwota pierwszego zatowarowania to około 500 zł/m2 sklepu. Opłaty miesięczne nie są pobierane, jednak przystąpienie do sieci to wydatek 6 tys. zł. Całkowity koszt inwestycji kształtuje się w kwocie 200 tys. zł.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


