Ekspresowy rozwój Carrefour
Do końca roku ma działać 80 sklepów z logo Carrefour Express, na przyszły rok zarząd sieci zapowiada kolejne 200 otwarć.
Carrefour działa na Polskim rynku od 1997 roku, poprzez franczyzę rozwija się od trzech lat. W tym roku największy nacisk położony został na budowę sieci sklepów franczyzowych Carrefour Express rozwijaną w oparciu o nowy koncept.
- Tworząc naszą ofertę dla sklepów osiedlowych połączyliśmy w niej elementy franczyzy twardej i miękkiej. Wypracowaliśmy nowoczesny koncept dostosowany do potrzeb klientów sklepów osiedlowych z dużym asortymentem atrakcyjnymi cenami i ciekawymi promocjami - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i projektów grupy Carrefour Polska.- Dajemy naszym partnerom narzędzia do prowadzenia sklepu zapewniając im jednocześnie dużą autonomię począwszy od braku opłaty za przystąpienie do sieci, poprzez swobodę w wyborze dostawców, aż po możliwość wcześniejszego wycofania się ze współpracy.
Nowy koncept Carrefour ruszył w marcu tego roku, przez ten czas firma stworzyła sieć liczącą 60 placówek, a do końca roku ma się powiększyć o 20 kolejnych sklepów. Na przyszły rok zaplanowano otwarcie 200 nowych Carrefourów. Na początku sklepy pojawią się głównie w pobliżu już istniejących centrów logistycznych, a więc w Polsce centralnej i południowo-zachodniej, ale sieć chce objąć swoim zasięgiem teren całego kraju.
- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju. Dobre wyniki, jakie notuje od początku roku Carrefour Polska oraz sygnały płynące od franczyzobiorców potwierdzają, że zmiany te odpowiadają oczekiwaniom rynku franczyzy spożywczych sklepów osiedlowych - mówi Francois Vincent. - Rozwój sieci sklepów Carrefour Express ma służyć także kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes. Dla Carrefour najważniejsze jest, żeby zadowoleni ze współpracy i przedstawionej przez nas oferty byli przede wszystkim nasi partnerzy oraz klienci ich sklepów. Dzięki temu Carrefour będzie mógł stabilnie i dynamicznie rozwijać swoją markę.
Nowe sklepy mają powstawać w miejscowościach różnej wielkości, również tych niewielkich, liczących 5 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na etapie aranżacji i przygotowania sklepu, dostęp do wypracowanego know-how handlowego, pakiet szkoleń oraz ekipę, która pomaga mu w przygotowaniu sklepu na trzy tygodnie przed otwarciem i prowadzeniu placówki przez kolejny tydzień jego działania. Ponadto Carrefour finansuje w 100 proc. koszty związane z informatyką oraz pakiet marketingowy na otwarcie sklepu (szyldy zewnętrzne, ubrania dla personelu, dekoracje wewnętrzne). Dodatkowo Carrefour finansuje meble kasowe, alkoholowe oraz meble na warzywa i owoce. W ramach współpracy Carrefour umożliwia swoim partnerom skorzystanie z preferencyjnych warunków, jakie ma u swoich dostawców oraz dostęp do prawie 1,5 tys. produktów marki własnej Carrefour. Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci muszą posiadać lokal o powierzchni od 100 do 500 m2 z dobrym dojazdem w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


