Nowa franczyza Office1

Obok pełnowymiarowych sklepów pojawią się stoiska typu Shop in Shop.
- Z naszym nowym konceptem franczyzowym ruszamy już w listopadzie - mówi Grażyna Marciniak, dyrektor rozwoju sieci Office1. - Jest on skierowany do osób, które prowadzą sklepy bądź serwisy komputerowe, małe księgarnie lub punkty usługowe i chciałyby rozwijać swój biznes w oparciu o sprawdzony pomysł. Oferujemy im możliwość przyłączenia się do dużej i znanej sieci, bez konieczności ponoszenia wysokich nakładów na inwestycje.
Na otwarcie Punktu Sprzedaży Kornerowej Office1, trzeba przeznaczyć do 20 tys. zł. W ramach mini franczyzy, Office 1 oferuje swoim partnerom dwa regały - „Biuro” i „Szkoła” - z szybko rotującymi produktami generującymi wysoką marżę. Firma organizuje też miejsce wykonywania usług biurowych w szerokim zakresie, również w oparciu o co-branding. Każdy franczyzobiorca otrzymuje dostęp do internetowej platformy transakcyjnej ze sklepem internetowym.
- Dajemy naszym mini-franczyzobiorcom całkiem nowe narzędzie, w oparciu o które mają możliwość tworzenia własnych sieci odbiorców biznesowych, którzy zamawiają produkty online, a odbierają je w placówce naszego franczyzobiorcy - opowiada Grażyna Marciniak.
Firma nie zapomina też o rozwoju swojego podstawowego formatu, czyli pełnowymiarowych sklepów Office1. Nowi partnerzy mogą teraz znacznie obniżyć koszty otwarcia sklepu, biorąc w leasing meble sklepowe oraz urządzenie do kserowania. Przygotowana przez sieć formuła dotyczy również nowo powstałych firm. Dzięki niej, kwota inwestycji jaką trzeba przeznaczyć na otwarcie sklepu jest niższa o ok. 16-18 tys. zł i zamyka się sumą ok. 30 tys. zł.
- Staramy się nieustannie poszerzać paletę usług dostępnych w naszych sklepach. Pomagają nam w tym nowe, korzystne relacje biznesowe, jakie nawiązujemy ze znanymi markami, wśród których znalazły się m.in. Colop, czy DHL - wymienia Grażyna Marciniak.
Office1 to koncept franczyzowy, proponujący kompleksową obsługę lokalnego biznesu, obejmującą zarówno sprzedaż artykułów biurowych, jak i usług biurowych. Placówki prowadzą samoobsługową sprzedaż detaliczną, B2B oraz internetową. W ofercie sklepów znajduje się wszystko do biura pod jednym dachem: galanteria biurowa, materiały eksploatacyjne, papier, maszyny biurowe itp. Do tego Office1 świadczy szerokie spektrum usług biurowych jak np. usługi branży IT, wyrób pieczątek, mała poligrafia, oprawa dokumentów, grawerka i wiele innych. Sieć liczy obecnie 20 sklepów franczyzowych i jeden własny.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

New York Pizza Department
Pizzerie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...