Netto na Pomorzu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gdyński sklep sieci Netto jest trzecim uruchomionym w Trójmieście i 203 w Polsce. Został wybudowany od podstaw na działce, która jest własnością firmy. Powierzchnia sprzedażowa nowego obiektu to standardowe 660 m2. Swoje produkty zaoferują tam również sprzedawcy ze stoiska mięsnego i piekarni, którzy dzierżawią powierzchnię w sklepie. Przy sklepie powstał parking na 40 miejsc.

– Wszystkie nasze sklepy są placówkami własnymi. Nie planujemy rozwoju poprzez franczyzę, gdyż według nas łatwiej jest dbać o standardy sieci i zarządzanie personelem w sklepach własnych – mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor firmy.

Sieć osiedlowych sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy obiekt w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwecji.

Spółka Netto jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Plany rozwojowe na nadchodzący rok, to otwarcie kolejnych 30 sklepów.

(mip)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €