Majster buduje markę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Plany na ten rok zakładały osiągnięcie liczby 100 placówek franczyzowych. Pierwszy sklep pod znakiem Majstra powstał w 2007 roku, a dziś pod tym szyldem działają już 93 placówki. Franczyzodawca ocenia, że docelowo może powstać ich nawet ok. 200.

- Na sukces marki Majster złożyło się kilka czynników - mówi Arkadiusz Palus, pełnomocnik zarządu ds. sieci Majster.- Najważniejszym jest jednak to, że gwarantujemy naszym franczyzobiorcom kompleksową współpracę. Dotyczy ona zarówno projektu i budowy punktu, jak i szkoleń, rozwiązań informatycznych, a także obsługi handlowej i marketingowej. Kontrolujemy rozwój sieci, ale też czerpiemy z pomysłów naszych partnerów i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom.

Marka swoją pozycję rynkową buduje zaledwie trzy lata, ale już może pochwalić się wzrostem na poziomie kilkudziesięciu placówek rocznie.

- Konkurencja na rynku jest bardzo duża, dlatego też nasi partnerzy mają dużą elastyczność w doborze asortymentu i w prowadzeniu akcji marketingowych na lokalnych rynkach - mówi Palus.- Dlatego zapewniamy im wsparcie przez cały okres wspólnego działania, a w zamian oczekujemy wzrostu obrotów i lojalności.

Wkład własny wymagany do wejścia do sieci to ok. 40 tys. zł. Franczyzobiorca powinien dysponować dobrze usytuowanym lokalem przystosowanym do prowadzenia działalności handlowej, a także posiadać doświadczenie w prowadzeniu biznesu.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €