Żółty Cesarz w Krakowie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Sprzedaż licencji sklepów z żywnością naturalną Żółty Cesarz rozpoczęła się trzy lata temu. Wcześniej przez cztery lata prowadziliśmy modelowy sklep na warszawskim Mokotowie, gdzie zyskał duże uznanie mieszkańców. Sama marka ma ponad dwunastoletnią tradycję i została zbudowana na bazie doświadczeń twórców pisma Wegetariański Świat - mówi Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci. - Ideą przewodnią naszej sieci jest zwiększenie dostępności żywności przyjaznej zdrowiu i promowanie artykułów wolnych od „chemii”.

W sieci Żółty Cesarz działa obecnie pięć sklepów - oprócz jednego własnego w Warszawie są też cztery placówki franczyzowe: w Warszawie, Gdyni, Grudziądzu i Krakowie. W październiku dołączy do nich jeszcze jeden sklep franczyzowy w Krakowie, a to dopiero początek fali otwarć. Na najbliższy rok Żółty Cesarz zaplanował otwarcie kolejnych kilkunastu placówek, które mają pojawić się w największych polskich miastach.

Przyszły franczyzobiorca Żółtego Cesarza powinien dysponować kwotą 30-50 tys. zł oraz lokalem o powierzchni 40- 120 m2 w atrakcyjnej lokalizacji. Opłata wstępna wynosi 8 tys. zł, opłata bieżąca to 2 proc. obrotów, zaś na fundusz marketingowy trzeba co miesiąc wpłacić 200 zł. Żółty Cesarz pomaga w otwarciu sklepu, zapewniając projekt i ofertę wykonania wystroju wnętrza. Inwestycja zwraca się w ciągu maksymalnie trzech lat.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €